۱۳۹۱ تیر ۶, سه‌شنبه

چرا جمهوری اسلامی شدیدا در کشتار مردم سوریه دخالت می کند؟ کشف جدید من از یک پروژه شاید مخوف!

چندی پیش از یکی از اهالی کشور سوریه شنیدم که بحث این روزهای مردم سوریه این است که پس از برانداختن نظام اسد، نظام جدید در سوریه باید به ایران حمله کرده و انتقام کشتار مردم سوریه را از ایران بگیرد! ابتدا به قضیه خندیدم، اما یکهو از جای خود پریدم! به ناگاه یاد جریان سفیانی در موضوع ظهور امام زمان در روایات شیعه افتادم که از ارتش سوریه بر می خیزد (خروج سفیانی) و به جنگ با ایران می آید و از سپاه ایران اولین شکستش را می خورد! و 9 ماه بعد از خروج سفیانی، امام زمان ظهور خواهد کرد! (طبق اطلاعات موجود در کتاب های شیعه دوران قبل از ظهور! دو لینک بالا را چک کنید تا متوجه شوید داستان چیست!)
 
من کاری به درستی یا نادرستی این روایات مبهم ندارم. اما مساله مهمی که فکر من را شدیدا به خود مشغول کرده است تقدس نشان دادن خامنه ای از خود در این روزها است، که یکروز خبر می رسد نشیمن گاه او در کردستان زیارتگاه شده و یا خبرگزاری دیگری خبر از شفا گرفتن یک جانباز از دست علی خامنه ای می دهد! جدیدا هم که همه رسانه های حکومتی موظف شده اند وی را امام خامنه ای خطاب کنند!

به نظر من علت اصلی دخالت جمهوری اسلامی در سوریه و شراکت در کشتار مردم آن در این است که بتواند خواست اصلی مردم سوریه را به سمت حمله به ایران بعد از رژیم اسد بکشاند، تا به افرادی که در ایران منتظر ظهور هستند بقبولاند که این همان لشکر سفیانی است که 1400 سال در روایات شیعه خبر از حمله آن به ایران داده بودیم! و متعاقب این نیت شوم پروژه سید خراسانی یا نائب زمان بودن یا حتی خود امام زمان بودن خامنه ای یا یکی از گماشته هایش کلید می خورد! حتی اگر خود خامنه ای هم امام زمان این پروژه نشود کافی است خودش با مراجع تقلید زیر مجموعه اش از شخصی که 9 ماه بعد از خروج سفیانی طبق روایات شیعه به عنوان امام زمان ظهور می کند حمایت کند! صد درصد احمدی نژاد هم همان دجال دروغگوی زشت روی داستان ظهور در روایات شیعه معرفی خواهد شد! و بدین ترتیب پروژه امام زمان با قهرمانی علی خامنه ای و دار و دسته اش به ثبت می رسد و قدیسان آینده کشور ما خواهند بود!
به هر حال شاید بخندید! ولی این داستان در کشوری که مردمش از قاتلین اجدادشان قدیس ساخته و پرستششان می کنند بعید و دور از ذهن نیست!
خلاصه اینکه این روزها همش به این فکر می کنم که چرا جمهوری اسلامی تا پای جان در سوریه نفرت پراکنی بر علیه خود می کند! پاسخ ساده است: چون سوریه ای ها را به سمت دامی 1400 ساله می کشاند! ترغیب سوریه به حمله به ایران = برچسب سفیانی خوردن آنها نزد منتظران ظهور در ایران = سید خراسانی شدن یا امام زمان شدن خامنه ای یا یکی ازگماشته های او = سرآغاز دیگری بر بدبختی های کشور خرافات زده و شدیدا مذهبی ما!

هیچ نظری موجود نیست: