۱۳۹۰ آبان ۲۸, شنبه

اگر انیشتین یک پیامبر می بود، با به چالش کشیده شدن نظریه اش شاهد موج کشتارها توسط پیروان افراطی اش در سراسر دنیا می بودیم!

امروز بنیادی ترین اصل علم فیزیک که 106 سال پیش توسط انیشتین مطرح شده بود که هیچ ذره ای بالاتر از سرعت نور نمی تواند حرکت کند، رسما با کشف ذره ای که حرکتش از سرعت نور بیشتر است به چالش کشیده شده است بدون اینکه خونی از دماغ کسی جاری شود! فکرش را بکنید که انیشتین هم یک پیامبر بود با طرفداران عامی و متعصب! مطمئنا با چنین کشفی که نظریه بنیادی انیشتین را به چالش می کشید ما می بایست هم اکنون شاهد موج ترورها و کشتارها توسط هواداران افراطی آن حضرت باشیم! ولی چنین نمی شود و چنین نیز نخواهد شد!

اینجا دنیای علم است که دنبال کشف حقیقت است! دنیای کثافت کاری و خودخواهی انسانی نیست که هرآنچه من بگویم درست و است و تو غلط میگویی و اگر حرف مرا نپذیری این شمشیر است که تکلیف ما را روشن می کند!
نه خیر! اینجا دنیای علم و دانش و خرد است! تعصب جایی در بین دانشمندانی که جویای حقیقت محض هستند ندارد. مطمئنا اگر خداوندی هم باشد و در ثریا پنهان شده باشد، این تنها مردان و زنانی دانشمند از کره زمین هستند که با علم و دانش به اسرار آن دسترسی پیدا خواهند کرد!


امروز این دانشمندان فیزیک و نجوم و شیمی و ریاضی هستند که پیامبران راهگشای ما در کشف حقیقت در این جهان هستی هستند. پیامبرانی که برای علومی که کشف کرده اند به جان هم نمی افتند و بر روی رقیبان خود و خلق پیرو آنها شمشیر نمی کشند و تازیانه زدن و سنگسار و قطع دست و پا و در آوردن چشم از کاسه با نام خداوند در مرامشان نیست! به راستی که راه در جهان یکیست و آن هم راه علم و دانش است که اینگونه زیبا پرده از حقایق نهفته در هستی می گشاید!


۳ نظر:

ناشناس گفت...

این همان فرق بین فیزیک و متافیزیک است که شما دوستان بدون داشتن کمترین اطلاعات از انها و فقط با تکیه بر جو حاکم بر ایران و جهان نظراتی می دهید که انگار این همه دانشمند و فیلسوفان در گذشته نادان بوده اند .....
در صورتی که نباید فراموش کنید که ماها بر روی دوش گذشته گان ایستاده و سخن می گوییم......

سجاد- ایران گفت...

این حرفه حسابه میشنوید یا داد بزنیم
+
+
+
( نویسنده میدونی نمرت پیش من چنده 777رو ضرب در 260 بکن)

ناشناس گفت...

تو جاهل متعصب به خدا بی اعتقاد باش ,کسی با تو کاری ندارد به شرط جفتک نینداختن.
آزمایش علمی تایید نشده غیر از حماقت تو فحاش هتاک است.در ضمن وکیل بدون موکل نباش .من مذهبی بلدم چطور به کافر جویای حقیقت جواب بدهم.توهمات ذهن خودت را معتقدات من جا نزن .انسان خیلی محقق راستگوی با فهم.