۱۳۹۰ آبان ۲۰, جمعه

مشکل کج فهمی ما از دنیای غرب یک مشکل ریشه ایست و تنها مربوط به سران و طرفداران حکومت اسلامی نمی باشد!

لینک کوتاه برای تبلیغ: http://bit.ly/gharb
 
من نمیدانم این چه بدبختیست که گریبان گروههای سیاسی و مذهبی مختلف در کشور ما را گرفته و رها نمیکند! هر گوشه ای را که دست میگذاری میبینی بوی گند غرب ستیزی از آن سر به فلک کشیده است! یکی نیست بپرسد فلانی هر آنچه آسایش و راحتی که در دنیای امروز داریم همه از اختراعات دنیای غرب است تو چه وسیله راحتی را اختراع کردی و تحویل بشریت داده ای که صبح تا به شب در حال پریدن و دست به یقه شدن با دنیای غرب هستی؟! چپ و راست و بالا و پایین و مسلمان و غیر مسلمان ندارد! همه از یک قماش تفکر عقب افتاده و مریض هستند!
در حال بالا پایین کردن مطالب فیس بوکم بودم که ناگهان چشمم خورد به مطلبی با عنوان: "سگ هار دمکراسی برای سرزمین زرتشت دندان تیز کرده است: حمله جهان "آزاد" به ایران!
از تارنمای "جنبش فرزندان زرتشت و کوروش"
تارنمایی با 207 هزار عضو در فیس بوک!
عکس مطلب سراسر تعفن و مزخرف این تارنما علیه غرب و دموکراسی را در بالا می توانید مطالعه نمایید. انسان حیرت می کند از این همه جهالت و عقب ماندگی از دنیای امروز در نظر این جماعت! اینها نسخه طالبان ملی گرایی در ایران ما هستند. تازه میفهمم که واقعا چه معضل بزرگیست ایران ما برای جامعه بشریت! نه تنها کوچکترین دستاوردی برای دنیای نوین نداشته ایم که مدام هم در حال پریدن به آن بوده و هستیم!
آخر این همه تیره و تار دیدن دنیای غرب، از کجا در تار و پود ما ریشه دوانده است! مگر ما ایرانیان چه خدمت تکنولوژیکی به بشریت کرده ایم که اینگونه سالهاست یقه دنیای غرب را گرفته و مدام در حال جر دادن هستیم؟!
اینکه در دو هزار و اندی سال پیش ما صاحب جلال و شکوهی بوده ایم که دلیل نمی شود همیشه بخواهیم از دیگران طلبکار باشیم!
آیا در دنیای پیشرفته امروز ما نیاز به هواپیما و مترو و ماشین پیشرفته و اینترنت پر سرعت و لپ تاپ و موبایل و کولر گازی و ... نداریم که مدام در حال پریدن به غربی های مخترع این وسایل هستیم؟!
خب اگر غرب بد است، پس غلط میکنی که از این وسایل ساخت غرب برای آسایش خودت استفاده میکنی! گورت را گم کن به جای ماشین از الاغ و قاطر قدیمی ها برای رفت و آمد استفاده کن! لطف بکن از پوست آهو به جای اینترنت برای انتشار افکار مرخرفت استفاده کن!
باید با صراحت با این جماعت که ما را معضلی برای بشریت امروز کرده اند صحبت کرد! با لحن نرم اینها از رو برو نیستند!

یک عده نویسنده مریض فکر در کشور ما به علاوه یک عده مذهبیون بی عقل افتادند به دنبال غرب ستیزی، حاصلش این شد که کشور نازنین ما در کوچه ها و خیابان های شهرهایش که قدم میزنی هیچ فرقی با زمان فتحعلی شاه قاجار ندارد!

ای توی روحتان! ای بر پدر و مادرتان!
بس کنید این غرب ستیزی را!

رفتار کشورهای کره جنوبی، ژاپن و سنگاپور را با غربی ها ببینید! ببینید چگونه با نیروی غرب کشورشان را طلا گرفته اند! استقلالشان هم صد هزار برابر ماست که مدام در حال عره گوز کردن برای غرب هستیم!

نه ژاپن، نه کره جنوبی و نه سنگاپور هیچ کدام لنگشان صبح تا شب پیش چین دراز نیست که از ما دراز است! هیچ کدام تا خرخره شان در باتلاق روسیه که ما گرفتار هستیم نیستند، خودشان با استفاده از منابع دانش و تکنولوژی ساخت دنیای غرب هم اکنون وزنه ای قدر در معادلات جهانی هستند!
بس کنید این حماقت را!

اگر هم روزی دنیای غرب به ما حمله کند، تقصیر از خود ماست که کودن هستیم و نتوانستیم از این منبع عظیم علم و دانش و ثروت مانند ژاپنی ها و کره جنوبی ها و سنگاپوری ها به نفع خودمان استفاده کنیم و در عوض با آن در افتاده ایم!

به جای تعامل با پیشرفته ترین کشورهای دنیا مدام در حال فحش و ناسزا گفتن به آنها هستیم بدون اینکه خودمان خدمتی به بشریت کرده باشیم!

این رفتار کثیف ژنتیکی در بین ما ایرانیان را باید چوب حراج زد!
باید جزوی از جامعه جهانی شویم.
باید به هر قیمتی که شده با دنیای غرب روابط استراتژیک سطح بالا برقرار کنیم.
من به سهم خودم تا بتوانم به این جریان فکری غرب ستیزی که عامل اصلی عقب ماندگی کشور ماست حمله خواهم کرد. شما را نمیدانم!

 دو نوشته دیگر وبلاگ ارتش سبز در زمینه غرب ستیزی ممنوع را حتما مطالعه نمایید:
::- چرا تا آنجا که می توانیم باید به آمریکا نزدیک شده و روابط عالی با آن داشته باشیم اما از روسیه و چین به شدت پرهیز کرده و دور شویم!؟

::- غرب ستیزی ممنوع! ای لعنت بر آنکس که می گوید ایران استقلال دارد چون با آمریکا رابطه ندارد!

هیچ نظری موجود نیست: