۱۳۹۰ فروردین ۷, یکشنبه

تست Acid3 روشی بسیار سریع برای تشخیص میزان کارآیی مرورگر اینترنت شما!

ظاهر تست Acid یک صفحه ی وب خیلی ساده است، ولی در حقیقت صفحه وب بسیار پیچیده ای شامل همه تکنولوژی ها و ساختارهای طراحی وب است که طبق همین قواعد طراحی استاندارد وب کنار هم گذاشته شده اند. اگر یک مرورگر بتواند این تست را به صورت بی نقص بارگذاری کند، و عدد 100 را کسب کند، یعنی خیلی کار درست بوده و کاملا بی نقص است! یعنی واقعا یک مرورگر استاندارد است.
برای اینکه متوجه شوید که مرورگر شما تا چه اندازه مطمئن است کافیست با مرورگر خود وارد آدرس http://acid3.acidtests.org شوید! اگر عدد کمتر از 97 درصد برخوردید بدانید مرورگر شما ضعف های عمده ای دارد و حتما باید آنرا Update کنید یا نهایتا مرورگر خود را عوض کنید.

در حال حاضر بهترین مرورگری که امتیاز 100 را در این تست می گیرد، آخرین نسخه مرورگر گوگل کروم می باشد و در مقام های بعدی مرورگر فایرفاکس و اپرا هستند که بالاترین امتیازها را می گیرند. امتیاز مرورگر اینترنت اکسپلورر 9 برابر با 95 می باشد در حالیکه این امتیاز برای اینترنت اکسپلورر 8 چیزی در حدود 20 می باشد! و این نشان می دهد که تا چه اندازه بروز کردن مرورگرها در اینترنت حائز اهمیت می باشد!
لطفا این مهم را به گوش همه دوستان خود برسانید تا کاربران اینترنت در ایران همیشه از جدید ترین ویرایش مرورگرهای کروم یا فایرفاکس جهت استفاده از اینترنت بهره بگیرند! برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد امنیت در اینترنت هم حتما این لینک را بازدید نمایید.
Chrome 12 -> 100 / 100
Firefox 4 -> 97 / 100
IE 9 -> 95 / 100

http://acid3.acidtests.org

۹ نظر:

هادی گفت...

مطب خوبی بود.
ولی تست acid به امنیت مرورگرها ربطی نداره.

"ارتش سبز" گفت...

نوشتم کارایی! "تست Acid3 روشی بسیار سریع برای تشخیص میزان کارآیی مرورگر اینترنت شما!"
تقریبا میشه ازش امنیت را هم نتیجه گیری کرد دیگه!
وقتی یک مرورگر همه چیزش استاندارد باشه امنیتش هم بالاست دیگه!
غیر از اینه؟!

a-irani گفت...

با درود
من روزانه از مطالب شما استفاده میکنم
این ادرس گروه منه
http://groups.google.com/group/aryaeian

ناشناس گفت...

آیا جوابیه هکر رو کسی دیده:
http://pastebin.com/74KXCaEZ

ناشناس گفت...

من جدید ترین نسخه کروم، فایرفاکس و سافاری رو تست کردم
کروم ۱۰۰ در حدود ۵ ثانیه
فایرفاکس ۹۷
سافاری ۱۰۰ در حدود ۴ ثانیه

مهران گفت...

من با Safari نسخه 5.0.4 ۱۰۰ گرفتم ! چرا Safari-o جزو مرور گر هایی که ۱۰۰ گرفتند نیاوردید !!!!!

gandee گفت...

درخواست همکاری

با عرض سلام خدمت مدیریت وبلاگ ارتش سبز
این مجموعه حاصل تلاش کارشناسی عده ایی از دوستانی است که پس از انتخابات 88 گرد هم آمدند و با توجه به دستگیری برنامه نویسان و مغزهای جنبش سبز ، رسالت خود را در شناسایی مناطق حساس جنبش و حاکمیت و کشور و ارائه راهکارهایی در راستاهای اثر بخش دید .
متاسفانه در زمان طی شده از جنبش تا کنون ، شاهد یک حرکت راهبردی اساسی نبودیم و فقط به تماشای هزینه دهی جنبش به صورت غیر منسجم در برابر حرکات سیستماتیک و یکپارچه حاکمیت بودیم .
نقشه تحلیلی راه سبز (نترس) به عنوان یک مبنا می تواند هردو نیاز هماهنگی و برنامه ریزی را پشتیبانی کند . این نقشه یک نسخه نهایی نیست ، بلکه به عنوان یک مبنا و یک منبع اپن سرس می تواند مورد استفاده جنبش قرار گیرد .
جامعه هوشمند ، جمعیتی مستقل است که سعی دارد در امتداد نقشه تحلیلی راه سبز (نترس ) اقدام به ایجاد همگرایی بین نیروهای مخالف جمهوری اسلامی با یکدیگر کند .این همگرایی توسط تدوین جمعی برنامه راهبردی نقشه راه ( نترس ) ضمانت اجرایی می یابد.
این نقشه یک منبع اپن سرس است که به تمامی گروها و حتی افراد مستقل امکان تکمیل و تصحیح نقشه را با تصمیم گیری جمعی می دهد . نسخه اولیه این نقشه سعی داشته تا ضمن حفظ عملگرایی با ایجاد یک حوزه وسیع سلایق بیشتری را پوشش دهد .
برای اطلاعات بیشتر پی دی اف نقشه تحلیلی راه سبز را از آدرس http://natarsan.wordpress.com/?attachment_id=76 دانلود کنید .
متاسفانه در فاز اول انتشار نقشه بجز کارشناسانی که با چنین برنامه هایی آشنایی داشتند (خصوصا فعالین سیاسی ای که پس از مطالعه برنامه ، در تماس با ما اعلام حمایت کردند ) سایر مخاطبین که از طریق وبسایت خودنویس و همچنین گروههای ارسال پروکسی ، مخاطب قرار گرفتند (بجز جمعیتی در حدود نود نفر) حوصله مطالعه و غور در برنامه را نداشتند و مطابق انتظار ما برنامه در فضای مجازی فعال و منتشر نشد .
این امر باعث شد که دوستان تصمیم به شروع سریع تر فاز دوم انتشار که شامل مخاطبان کم حجم تر اما نخبه تر میشود گرفتند. بنابراین برای هدف قرار دادن چنین جامعه ایی به سراغ وبلاگ های فعال در جنبش سبز و همچنین کاربران فعال احتمالی بالاترین آمدیم .
1. ما در مرحله اول صمیمانه از شما تقاضا میکنیم که با حوصله و استفاده از سابقه مطالعاتیتان نقشه تحلیلی راه سبز (نترس) را مطالعه فرمایید . نکته اساسی در مورد نترس این است که نترس یک نقشه راه کارشناسی است نه یک مقاله بلند ، لذا مخاطبان مخصص تر برنامه های راهبردی گنجانده شده در آن را درک می کنند ولی دوستان مخاطب کم تجربه تر فقط آن را یک مقاله بلند در می یابند .
2.از شما درخواست میکنیم به عنوان نویسندگان جمعی این نقشه به عنوان یک منبع اپن سرس آنچه را که لازم میدانید برای تکمیل یا تصحیح نقشه در قالب معرفی شده برای ما ارسال کنید تا به نام واقعی یا مستعارخودتان درپیوست نقشه اعمال شود .
3. از شما تقاضا میکنیم تا با بحث و مقالاتتان در مورد ایده جامعه هوشمند و اجرایی کردن آن در فضای مجازی ما را در سازماندهی مناسب در فضای مجازی و واقعی حمایت به عمل آورید و برای افرادی که سواد و حساسیت شما را ندارند لزوم و کارکرد آن را شرح دهید .
یادآور میشود که دبیرخانه پیشنهاد افزودن زبانه جامعه هوشمند را (متن نامه و نحوه اجرا در وبلاگ جامعه هوشمند )http://natarsan.wordpress.com

برای تیم مدیریت سایت بالاترین ارسال کرد که مورد استقبال قرار گرفت و اجرایی شدن آن را منوط به همراهی سایر کاربران کرد
4. ما برای اجرایی کردن این نقشه و جامعه هوشمند با کمبود نیروهای آشنا با کاربری حرفه ایی رسانه و اینترنت روبه رو هستیم ، در صورت تمایل و داشتن توانایی خاصی در این زمینه ها ما را در جریان بگذارید.
رایانشانی
Nattars0@gmail.com
با تشکر
دبیرخانه موقت جامعه هوشمند 20/1/1390

Unknown گفت...

سلام دوست عزیز
مطالب خوبی را پوشش میدی...دمت گرم...
اگه مایل به تبادل لینک هستی به من خبر بده...
به امید ازادی سبز...

ناشناس گفت...

دوست عزیز لینک دانلود اپرا رو نزاشتی اما برای من اپرا مثل برق 100 رو گرفت اما موزیلا 96 و اکسپلور ماکروسافت 8 که دیروز آپدیت کردم 12 گرفت که خجالت آوره!!!