۱۳۸۹ دی ۹, پنجشنبه

آنکه از مردم برید راهی نخواهد داشت جزآنکه با پروژکتور برای خود هاله ای از جنس نور دست و پا کند!

خداییش دم پروفسور دکتر حاج سید محمود احمدی نژاد گرم! هاله نور اون همیشه از جنس مرغوب بود. ولی ما را امروز چه شده است که باید تماشاگر هاله های مصنوعی رهبری باشیم؟! آیا لیاقت ما داشتن رهبری با نور مصنوعی است؟
ما خواهان بازگشت به دوران نورانی و پر از معنویت محمود چاخان و هاله های پر نور و طبیعی او هستیم. بس کنید این عوام فریبی ها را! ما محمود را به عنوان رهبری می خواهیم! حزب فقط حزب پالان، رهبر فقط محمود چاخان!
برای دیدن کیفیت بالاتر، بر روی تصویر کلیک کنید!
منابع تصاویر سایت خود خامنه ای 1 2

همانطور که در تصویر بالا مشاهده می کنید ضحاک علی خامنه ای برای نورانی کردن خود در سفر به قم در تاریخ 27 مهرماه سال 1389 بعد از کودتای انتخاباتی، در ماشینش از پروژکتور در پایین و لایه های انعکاس دهنده نور به صورتش در بالا استفاده می کند! آن دو خاک بر سر مقابلش در تصویر اول را هم اگر می خواهید بیشتر بشناسید این اسناد جنایت بر علیه مردم ایران را حتما ببینید! (دو لبنانی به نام های حسین منیف اشمر و نواف نصار که در روز عاشورای سال 88 مردم تهران را به گلوله بستند!)

شیخ مهدی کروبی چندی پیش بیهوده نگفت که:
آنکه از مردم برید راهی نخواهد داشت جزآنکه به چند قداره بند باج گیر دلخوش کند و این سرنوشت آنهایی است که زورگویی را جایگزین مردمسالاری می کنند و آرای مردم را کاغذ باطله می پندارند. به راستی که این عذابی الهی است که آنها را چنین بی آبرو و هویدای وجودشان را بر مردم آشکار کرده و طشت رسوایی شان را از بام انداخته است.
آری مضحکه خاص و عام شدن سرنوشت آنهایی است که زورگویی را جایگزین مردمسالاری می کنند و آرای مردم را کاغذ باطله می پندارند. به راستی که این عذابی الهی است که آنها را چنین بی آبرو و هویدای وجودشان را بر مردم آشکار کرده و طشت رسوایی شان را از بام انداخته است.

توضیحات اضافی:
در تصویر زیر برگرفته از وبلاگ یک بعثیجی، مشاهده می کنید که در سفر خامنه ای به قم چگونه این بعثیجی گول این نورپردازی را خورده و آغا را نورانی دیده است!
http://www.basiratnews.mihanblog.com/post/237

۵ نظر:

ناشناس گفت...

خوشگله! اين براي هاله نور نيست
براي اينه كه نور لازم براي عكس يا فيلمي كه از بيرون گرفته ميشه تامين بشه
هرجايي كه فيلم برداري بشه از اين كارها ميشه
خودت رو به گيجي نزن

ahmad amoei گفت...

آخه آدم اینقدر خر و احمق -فرض که اینجا خواستن چهره را نورانی کنن و نه برای تصویر برداری و ... بفرمائید برای موقعی که رهبری از نیروهای نظامی بازدید می کنند یا در کوهنوردی و دیدار خانواده های شهدا و سایر دیدارها چه می کنند .

بدبخت منافق دست پرورده روابط مریم رجوی و مسعود رجوی !!!

ناشناس گفت...

kheyli khub bud,amma kash akharesh manbaesho mineveshti.
az harfe dustamun narahat nasho, rast migan un niaz be haleye nur nadare , gerimorash herfeiian.
hamchin sorkho sefidesh mikonan o topol mopol neshunesh midan ke adam yade baba noel miofte.
valla age googoosh ye hamchin gerimorayi dasht dige jarahi nemikard .

"ارتش سبز" گفت...

جناب حزبل خان احمد عمویی،
وقتی رجوی ها را با ضحاک علی و کوتولش چهار تایی تو میدون آزادی به دار کشیدند اونوقت میفهمی که ما دست پروده کی و کجا هستیم!
فعلا داغید نمیدونید چه بلایی این ملت به سرتون آورده.

"ارتش سبز" گفت...

در ضمن ببین این نورپردازی ها چجوری رفیق هاتو گول زده و آغا را در سفر به قم تو ماشینش نورانی دیده و غرق در شادی شده!
اینجا را ببین!
گرچه ایدئولوژی کور و کرتون کرده و نمیخواهید چیزی را به غیر از اونی که تو مغزتون فرو کردن ببینید.