۱۳۸۹ تیر ۱۴, دوشنبه

به کره شمالی دوم خوش آمدید: جمهوری دموکراتیک خلق ایران!

در این پست قبلا هشدار داده بودم که:
بارها و بارها از زبان مسئولان اون رژیم و این رژیم شنیده ایم که می خواهند ایران را به ژاپن دوم در خاورمیانه تبدیل کنند. اما با این اوضاع و احوالی که امروز مملکت ما دارد باید گفت که: ژاپنِ دوم شدن پیشکشمان، مراقب باشیم کره شمالی دوم نشویم! ایرانِ امروز در جمهوری اسلامی روز به روز با سرعت بیشتری در حال تبدیل شدن به مدلی از سیستم کره شمالی (جمهوری دموکراتیک خلق کره) در خاورمیانه می باشد. شاید با دانستن حقایقی درباره مردم کره شمالی و نوع حکومتشان و جهان بینی آنها، بتوانیم خودمان را از گرفتار شدن در این مرداب تباهی رهایی بخشیم.
و امروز متاسفانه با شنیدن خبر "رونمایی مدل‌های موی مورد تاييد وزارت ارشاد" خدمت شما عرض می کنم که به کره شمالی دوم خوش آمدید!:
جمهوری دموکراتیک خلق ایران!
سال تاسیس 1389
رونمایی مدل‌های موی مورد تاييد وزارت ارشاد
در اطلاعیه ستاد برگزاری جشنواره روز عفاف و حجاب آمده است: با توجه به اینکه نقش آرایشگران در اجرای عفاف و حجاب در جامعه می‌تواند نقش موثری باشد، به منظور ترویج فرهنگ اسلامی و گرامیداشت روز عفاف و حجاب موسسه فرهنگی متین رویان با همکاری دانشگاه تهران و مراکز فرهنگی از سراسر ایران و مراکز آموزشی برای تغییر نگرش فرهنگ زیبایی با الگوهای اسلامی و ایرانی و ترویج آن بین خانواده‌ها به ویژه جوانان این مرز و بوم و جلوگیری از اشاعه مدل‌های غیرمتعارف این مرز و بوم نقشه راهی برای آرایشگران سراسر ایران ارائه می‌کنند. بنابراین گزارش، یکی از مهمترین برنامه‌های این جشنواره رونمایی از مدل‌های موی ایرانی برای جوانان است که به تایید وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی رسیده است.
اصولا متحدالشکل بودن افراد، یکی از روشهای مدیریتی و کنترلی اوضاع در کشورهای دیکتاتوری محض نظیر کره شمالی (جمهوری دموکراتیک خلق کره) و گروه های تروریستی محض نظیر سازمان مجاهدین خلق می باشد!
کودتاچیان خوابهای بسیار بدی برای این مملکت دیده اند. این تازه آغاز راه است!

هیچ نظری موجود نیست: