۱۳۸۹ خرداد ۲۵, سه‌شنبه

بدبخت و فلک زده آن حکومتیست که برای بقای خویش، نوجوان 19 ساله یتیم را با گلوله می کشد!

پروین فهیمی، مادر سهراب که از فعالان صلح و عضو گروه مادران صلح است گفت: سهراب در دوشنبه بيست و پنج خرداد 1388 بعد از راهپيمايی مسالمت آميز از من خداحافظی کرد و به سمت انقلاب رفت و شب به خانه بازنگشت. آری این نوجوان 19 ساله که پدرش را در سن 17 سالگی از دست داده بود به تیر کثیف ترین موجودات روی کره زمین از پای در آمد. بدبخت و فلک زده آن حکومتیست که برای بقای خویش، نوجوان 19 ساله یتیم را با گلوله می کشد!
امروز 25 خرداد 1389 یک سال است که از به خانه نیامدن سهراب می گذرد. سهراب سال آخر دبيرستان را می‌گذراند و برای امتحان کنکور آماده می‌شد. تیر از سه الی ۱۵ متری به سهراب خورده بود. دست سهراب پایین بوده و چنان تیر زده‌ بودند که بازوی چپ او را شکسته و از زیر قلب گذشته و وارد ریه‌هایش شده بود! بدبخت و فلک زده آن حکومتیست که برای بقای خویش، نوجوان 19 ساله یتیم را با گلوله می کشد!
مادر سهراب میگفت: این بچه پدر نداشت و کمترین آرزوهای او برآورده نشده بود، نمی‌دانم چگونه توانستند به خاطر یک اعتراض مدنی بچه من و دیگران را بکشند. آری بدبخت و فلک زده آن حکومتیست که برای بقای خویش، نوجوان 19 ساله یتیم را با گلوله می کشد!

هیچ نظری موجود نیست: