۱۳۸۸ دی ۱۱, جمعه

در باديه تشنگان بمردند، وز حله به کوفه مي رود آب!

زندگي مردم در آخرين هفته سال ميلادي 2009 را دو کشور مختلف با هم مقايسه کنيد:

1- دولت کريمه و خدمتگزار جمهوري اسلامي براي نوازش و مهرورزي مردم شريف ايران اقدام به وارد کردن ماشين هاي جديد ضد شورش از کشور کمونيست دوست و برادر چين مي کند. این زره پوش ضد شورش با ظرفیت 10 هزار لیتربرای پاشیدن آب سرد و آبجوش و همچنین دارا بودن سه مخزن 100 لیتری جداگانه برای پاشش مایعات شیمیائی سوزاننده می باشد . هر دستگاه خودروی زره پوش دارای دو طپانچه پرتاب مایعات با بُرد 70 متر دارد که از داخل و روی زره پوش کنترل می شوند. قیمت خرید هر دستگاه آنچنان که بروی سایت کارخانه http://www.eagle-sky.net نوشته شده است 650 هزار دلار می باشد که این مبلغ برای گارانتی دو ساله و تامین مایعات سوزاننده شیمیایی و اشک آور و رنگی برای هزار ساعت فعالیت یا 20000 لیتر می باشد.
دو تا از اين ماشينها را در تصوير زير مشاهده مي کنيد که مبلغ خريدشون ميشه به عبارتي يک ميليون و سيصد هزار دلار ناقابل.

تصویری از واردات تجهیزات زرهی ویژه سرکوب اعتراض های شهری چین به کمک سرکوب معترضان در ایران آمد. شبکه جنبش راه سبز: با ادامه و گسترش یافتن تجمعات اعتراضی ، دولت تجهیزات زرهی جدید ویژه سرکوب را از طریق بندرعباس و از کشور چین وارد کرده است. این تصویری است که یکی از "شهروند خبرنگاران" با دوربین موبایل خود گرفته است.

2- در همين روزها دولت احمق، نفهم و بي شعور و خدانشناس استراليا!! هم براي اينکه در مجموع 10 دقيقه مردم کشور خود را سرگرم کند مبلغ 1 ميليون دلار هزينه مي کند و مراسم آتش بازي به مناسبت آغاز سال 2010 ميلادي بر پا مي کند که عکس ها و ويدئوي اين مراسم آتش بازي 1 ميليون دلاري را در زير مشاهده مي کنيد:







آري در روزهايي که جوانان ما در خيابانهاي تهران و ديگر شهرستانها گلوله مي خوردند و خون بالا مي آوردند، جوانان کشورهايي که داراي دموکراسي و حکومت مردم بر مردم هستند در خيابانها مشغول شادماني و پايکوبي و لذت بردن از زندگي بودند!

به عبارتي: در باديه تشنگان بمردند، وز حله به کوفه مي رود آب!

همگي اين تصاوير مربوط به برخي از شهداي جنبش سبز در روز عاشوراي سال 1388 (برابر با هفته پاياني سال 2009 ميلادي) مي باشد.

هیچ نظری موجود نیست: