۱۳۸۸ دی ۲۳, چهارشنبه

دروغگو 63 درصدت کو؟ (این قسمت: خوزستان): احمدي نژاد با گذشت 2 ساعت هنوز به ورزشگاه نرسيده است!!


- گزارشي از خودارضايي خبرگزاري کودتاچيان براي آيندگان تاريخ!!!-

خبرگزاري جمهوري اسلامي (ايرنا) -که الحق و الانصاف به همراه خبرگزاري فارس و روزنامه کيهان سه فرزند خلف جمهوري اسلامي در دروغ پردازي و هرزه نگاري سياسي هستند-، سفر استاني ا.ن آقا به خوزستان را در تاريخ 23 دي ماه سال 1388 درست 7 ماه و يک روز پس از کودتاي ننگين 22 خرداد 1388 اينچنين گزارش مي دهد:

احمدي نژاد با گذشت 2 ساعت هنوز به ورزشگاه نرسيده است!
استقبال وصف‌ناپذير خوزستاني‌هاي خونگرم از احمدي‌نژاد پاسخي محکم به کساني است که با گذشت ماه‌ها از حماسه 40 ميليون ايراني در انتخابات 22 خرداد، همچنان به دنبال شبهه‌افکني در نتيجه انتخابات هستند.
به گزارش خبرنگار اعزامي ايرنا، جمعيت انبوهي از اقشار مختلف مردم استان خوزستان به استقبال رييس‌جمهوري آمده‌اند، به‌گونه‌اي که براي کساني که کوچک‌ترين ترديدي در خصوص نتيجه انتخابات داشتند، ديگر جاي هيچ‌گونه ابهام و ترديدي باقي نمي‌گذارد.
با وجود اينکه مسير فرودگاه بين‌المللي اهواز تا مصلاي اين شهر شش کيلومتر بيشتر نيست، اما به دليل ازدحام جمعيت خودروي حامل رييس‌جمهوري و هيات همراه بيش از دو ساعت است که در ترافيک انساني خيابان‌هاي اطراف گرفتار شده و به کندي حرکت مي‌کند.
مردم با مراجعه به خودروي حامل خبرنگاران از آنها مي‌خواهند که در اخبار و گزارش‌هاي خود به بهترين نحو ممکن ميزان عشق و علاقه خوزستاني‌ها نسبت به رييس‌جمهور را منعکس کنند.
مردم با استفاده از واژه‌ها، عبارات و جملاتي در حمايت از احمدي‌نژاد، سوژه‌ها و ايده‌هاي خوبي را به خبرنگاران براي منعکس کردن در اخبار و گزارش‌هاي خود مي‌دهند.
تعداد زيادي از مردم که به دليل ازدحام جمعيت امکان حضور در خيابان را ندارند از پشت پنجره ساختمان‌ها و از روي پشت‌بام‌ها با تکان دادن دست به رييس‌جمهوري، به وي ابراز احساسات مي‌کنند.
با وجود اينکه برخي رسانه‌ها مدعي شده بودند دولت ديگر دريافت نامه‌هاي مردمي را در سفرهاي استاني نمي‌پذيرد، اينجا خيل نامه‌هاي مردمي به سمت رييس‌جمهوري و هيات همراه مشاهده مي‌شود و افرادي که مامور دريافت نامه‌ها هستند، از دريافت هيچ نامه‌اي دريغ نمي‌کنند.
هم‌اينک کاروان خودروهاي حامل رييس‌جمهور و هيات همراه در ميان انبوه جمعيت به کندي به سمت مصلاي اهواز در حرکت است. اين در حالي است که خوزستاني‌هاي بسياري هم از ساعت‌ها پيش در مصلاي اهواز لحظه به لحظه انتظار ديدار رييس‌جمهور و گوش دادن به سخنان وي را مي‌کشند.

اما خبرگزاري مهر ارگان ديگري از کودتاچيان با انتشار تصاوير اين استقبال ميليوني توي دهن خبرگزاري خودي ايرنا مي زند. اينجاست که معلوم مي شود چگونه ا.ن -اين اسطوره پاکي و درستي و صداقت!- با گذشت 2 ساعت هنوز به ورزشگاه نرسيده است:

ببينيد چگونه دولتي که با کودتا بر سر کار آمده واز پشتوانه مردمي برخوردار نمي باشد، خبرگزاري اش مجبور است براي راضي نگه داشتن صاحبان خويش با جمع کردن کلمات مردم، مردمي، جمعيت انبوه و ... در مقابل چشم ديگران خودارضايي کند!:

به گزارش خبرنگار اعزامي ايرنا، جمعيت انبوهي از اقشار مختلف مردم استان خوزستان به استقبال رييس‌جمهوري آمده‌اند، به‌گونه‌اي که براي کساني که کوچک‌ترين ترديدي در خصوص نتيجه انتخابات داشتند، ديگر جاي هيچ‌گونه ابهام و ترديدي باقي نمي‌گذارد ....... تعداد زيادي از مردم که به دليل ازدحام جمعيت امکان حضور در خيابان را ندارند از پشت پنجره ساختمان‌ها و از روي پشت‌بام‌ها با تکان دادن دست به رييس‌جمهوري، به وي ابراز احساسات مي‌کنند.

راستي ما نفهميديم بالاخره ا.ن تو ورزشگاه قرار ملاقات داشت يا تو مصلي؟؟!!:
تيتر خبر ميگه: احمدي نژاد با گذشت 2 ساعت هنوز به ورزشگاه نرسيده است! و متن خبر ميگه: با وجود اينکه مسير فرودگاه بين‌المللي اهواز تا مصلاي اين شهر شش کيلومتر بيشتر نيست، اما به دليل ازدحام جمعيت خودروي حامل رييس‌جمهوري و هيات همراه بيش از دو ساعت است که در ترافيک انساني خيابان‌هاي اطراف گرفتار شده و به کندي حرکت مي‌کند.
بماند مهم نيست!

اين هم شرحي از نحوه سازماندهي جماعت انبوهي که در تصاوير بالا هر يک به نمايندگي از 1000 نفر اين استقبال ميليوني را رقم زدند!:
به گزارش خبرنگار «آینده» از اهواز، یك هفته قبل از سفر آقای احمدی‌نژاد در جلساتی بحث شده كه برای استقبال از ایشان در اهواز، از استقبال مردم استان خوزستان استفاده شود. به همین منظور خوشبختانه با جلوگیری از هزینه‌های گزاف، برای هر شهر صرفاً حدود 500 نفر ظرفیت در نظر گرفته شده كه برای استقبال به اهواز منتقل شوند.
سیمای خوزستان هم با استفاده از زیرنویس از استقرار وسیله ایاب و ذهاب برای حضور مردم در استقبال از رئیس جمهور خبر می‌داد. در این میان یكی از بینندگان «آینده» مدعی شده كه "سیمای محلی آبادان زیرنویسی را چندین بار از طرف فرمانداری خرمشهر پخش كرد مبنی بر این كه برای استقبال از احمدی نژاد در اهواز، وسیله ایاب و ذهاب فردا چهارشنبه 23/10 آماده است. قطار ساعت 7:30 اتوبوس ساعت 8:30 صبح از محل مسجد جامع."

اين پارچه در ضلع شرقي بانك ملي شعبه مركزي شهر ناحيه صنعتي ماهشهر نصب شده است !!!:
تاريخ هم كه معلومه، توجه کنید به برنامه ریزی برای استقبال از رئيس جمهوری که با 24.5 ميليون رأي تشریف برده اند به مركز استان خوزستان يعني اهواز. و چاره ای جز ثبت نام مستقبلین از شهرهاي اطراف وجود ندارد. اين 24.5 ميليون كجا هستند!!!

بخشي از افاضات گهر بار ا.ن در اين سفر تاريخي:
ا.ن: تا سه سال آينده يک بيکار و يک فقير نخواهيم داشت

عبرت براي کودتاچيان و ظالمين و ديکتاتورهاي آينده تاريخ:
«از کودتاي 22 خرداد 1388 عبرت بگيريد تا عبرت ديگران نشويد!»

۱ نظر:

ناشناس گفت...

هر سفر افتضاحتر از قبلی!!!