۱۳۸۸ دی ۴, جمعه

چگونه يک شعار کوچک هم ماهيت ضد ايراني حکومت را رو مي کند و هم دنياي کثيف حاکمان را آشفته مي سازد!

در ويدئوي زير مشاهده مي کنيد که چگونه شعار کوچک اما پرکاربرد «نه غزه، نه لبنان، جانم فداي ايران» ساخته ملت غيور ايران در پاسخ به وحشي گري هاي نظام اسلامي، دنياي کثيف و شيطاني حاکمان زر و خون را به هم ريخته است. ببينيد آخوند مرفه بي درد "قرائتي" در تلويزيون اشغالي چه پاسخي در مقابل طرح اين شعار مي دهد:


"اين گناه چه كرده، آخه مامسلمونيم، نه غزه نه لبنان ميدونين يعني چه؟ يعني نه قرآن چون قرآن ميگه تو بايد براي دختر مشرك هم غصه بخوري، اگر يك يهودي هم از تشنگي مرد شما بايد غصه اش رو بخوري، ما اگه يک كافر هم گرسنه بود بي دارو بود بي درمون بود... نه غزه يعني چي؟ يعني مسلموناي غزه بي دارو باشن؟ اينا مسلمون نيستن؟ ما بايد يک حركتي بكنيم كه عربها به غيرتشون بر بخوره، باقي اين حقوقاي بشر خاكشون رو بسر كنن كه هيچ غلطي نكردن. اين شعاري كه ما ميديم دل كي خوش شد؟ عزيزان ؛من به ..."
اول از همه در اين ويدئو کاملا مشخص مي شود که چه ترسي سراسر وجود اين مرفهان بي درد را فرا گرفته است و به شدت نگران آينده خود هستند.
در وهله بعد يکي نيست از اين بي درد بپرسد راستي تو اون موقع که گلوله سينه و گلوي نداها و ترانه ها و سهراب ها و اشکان ها و کيانوش ها را مي دريد کدوم گوري بودي که حالا براي دختر يک مشرک دل ميسوزوني و از قرآن و خدا و پيغمبر مايه ميزاري بي شرف بي همه چيز؟
و در آخر هم يکي نيست به اين بوزينه بگويد تو که اينهمه براي عربها دل ميسوزوني چرا تا بحال در حيات 30 ساله اين رژيم يک بار هم پا نشدي بري فلسطين و از نزديک با دستهاي خودت ثواب ببري؟
پاسخش خيلي ساده است. اين مزدور اگر پايش باز شود به يکي از همين کشورهاي عربي، به جرم اينکه شيعه هست و از نظر اونها کافر، خشتکش را آويزان گوشش خواهند کرد! بنابراين ترجيح مي دهد از هزاران کيلومتر دورتر و از پشت تلويزيون استخوان مورد نظر خويش را گاز بزند!!!

پاسخ جالب برخي از کاربران سايت بالاترين و نظرات کاربران يوتيوب درباره اظهارات اين مرفه بي درد:
وطن پرستي شرکه... عرب پرستي عين ثوابه!
چراغی که به خانه رواست به مسجد حرامه. مردک نمی گه این همه بدبخت تو این مملکت خودمون هست ول کردن حقشون رو می ریزن تو شکم مفتخورهای عرب لبنان و فلسطین.... نه غزه نه لبنان جانم فدای ایران
کاش يکبار و فقط يکبار خداوند نادرشاه افشار را زنده مي کرد، او خوب ميدانست که پاسخ اين بي شرف ها را چگونه با تبر خويش بدهد و آنها را مقطوع النسل کند!
دقیقا اینا یه مشت خائن و وطن فروش بیش نیستند!! نه غزه نه لبنان جانم فدای ایران! نه شرقی نه غربی جمهوری ایرانی
تف به غیرتت مردک خائن
آقای قرائتی راست میگه چون ایرانی نیست و عربه و ما ایرانیان غیور وطن پرست بزودی ایشان و سایر مزدوران عرب را از مام میهن عزیزمان بیرون می رانیم.
چرا به “جمهوری” اسلامی میگوییم نه؟ برای اینکه خواهان آزادی بیان، آزادی پوشش و تمامی آزادی های فردی هستیم و این نظام بر اساس قوانین شرعی اش، ابتدایی ترین آزادی های انسانی ما را با زور و سرکوب از ما دریغ داشته.
این قرائتی هم عجب دورویی هاست. فقط غزه؟ پس چرا برای مسلمانان چین و روسیه روضه نمیخونه؟
قرانتی: مطا بق گفتار خودت بی دین و کافرهستی. چرا صدای خودت را بر علیه کشتار مسلمانان همشهری و هموطن خودت بلند نکردی؟ جرا علیه تجاوز به هموطنان خودت که مسلمان هم هستند صدات در نیامد؟ چرا غصه مسلمانانی که مورد ضرب وشتم بی دلیل بودند وهستند غصه نخوردی؟ چزا نسبت به زندان وشکنجه کردن همشهری و هموطن خودت عکس العمل نشان نمیدی؟ پس خقه شو وبمیر ای خر احمق دنیا پرست و درد.
این مردیکه سی سال است که مفت میخورد ببینید که گردن کلفتی شده همین وطن فروش اوايل انقلاب کذایی میگفت اگر بیست تومن بدی به آخوند مگه میتونی پس بگیری. چه برسد مملکت. اینها یک عده وطن فروشند از خمینی گرفته تا ولایت کثیف. زنده باد جمهوری ایرانی
مردک وطن فروش چطور برای کافر خوبه غصه بخوری بچه شیعه خونش را روی زمین ریختن شکنجه کردن توی حکومت یزیدی شما ایراد نداره نه؟ خدا نسلتون رو يک جا بکنه
یکی به نیست به این احمق بی سواد بگه پرستیدن خدا یه چیزه پرستیدن وطن یه چیز دیگه! مگه مردم ایران به نقشه ایران سجده میکنن؟ مگه وقتی خطر و مصیبتی میرسه میگن یا ایران؟؟؟ با این حال حاضرند جانشون رو برای وطن بدن. این چیزیه که این بسیواد غار نشین نمیتونه درک کنه!
مطلبی که می گویم از دکتر جنیدی است. خدای ادیان ایرانی و و سامی متفاوت بوده. در ادیان سامی رابطه خدا و انسان رابطه بندگی و عبد بوده و در ادیان ایرانی ابطه انسان با خدا رابطه نیایشی بوده و نه از نوع ارباب و رعیتی. این را در شاهنامه به وضوح می توان دید (و شاید از این جایگاه است که کوروش برده داری را جایز نمی شمرد اما اسلام برای آن قانون هم تجویز می کند). با توجه به این نکته پرست در ادبیات قدیم به معنای مواظبت کننده بوده است که امروزه می توان آنرا در کلمه پرستار دید. آتش پرست به معنای آن کسی بوده که مراقب آتش بوده ... بعد از اینکه ادیان سامی (اسلام) وارد می شوند کلمه پرست در قالب پرستش رنگ رابطه بندگی را به خود می گیرد. ایران پرست به معنای آن کسی است که از ایران پاسداری می کند نه آنکه رابطه بندگی و عبودیت باشد. مطلب را به طور مفصل تر دکتر جنیدی را از اینجا می توانید بخوانید.
مهرپرست
شه پرسـت
می پرست
گل پرست

بنابراين طرح شعارهاي کوچک ولي پرمفهوم را کاملا جدي بگيريد، يک ضرب المثل فرانسوي مي گويد:
"اين کتب قطور نيستند که باعث انقلاب ها مي شوند بلکه بايد از جزوه هاي کوچک چند خطي ترسيد!"

هیچ نظری موجود نیست: