۱۳۸۸ مهر ۱۴, سه‌شنبه

جنبش تلفن عمومی سبز؛ راه حلی فوق العاده برای کلافه کردن دولت کودتا

"تاريخ انقضاي اين روش تا زمان رسيدن به آزاديست و تا آن هنگام هرگاه که شما تصميم به اجراي اين شيوه از مبارزه را براي مقابله با ديکتاتور و ديکتاتوري بگيريد ارزشمند است و جاي تقدير و تشکر فراوان از شما هموطن آگاه و خردمند را دارد. اما توجه داشته باشيد که زمان طلاست. هر چه زودتر، بهتر. پاينده باشيد"
جنبش تلفن عمومی سبز؛ راه حلی فوق العاده برای کلافه کردن دولت کودتاست. با استفاده از تلفنهای عمومی سکه اي و کارتي می توانيم به اداره هاي دولت کودتا نظير شماره 6133 شکايات مردمي نهاد رياست جمهوري، شماره 162 صدا و سيما، شماره 114 اطلاعات بسیج، شماره 113 وزارت اطلاعات، شماره 116 روابط عمومي نيروي انتظامي، زنگ بزنیم و شعار "مرگ بر ديکتاتور" يا "ياحسين ميرحسين" يا "استقلال آزادي جمهوري ايراني" سر دهیم و دولت کودتا را از پای دربیاوریم.

يا مي توانيد قطعه اي شعر بخوانيد:
"ندا آمد از آسمان بر زمين، که رسوا کند مکر و حيله گري. مرگ بر ديکتاتور ..."

مثلا زنگ بزنيد به روابط عمومي بسيج بگوييد:
"مي خواستم خدمت بسيجي ها عرض کنم که: تفنگتون را زمين بگذاريد که ما بيزاريم از ديدار اين خونبار ناهنجار"

يا:
"اي بسيجي تو از آیین انسانی چه می‌دانی؟ اگر جان را خدا داده ست، چرا باید تو بستانی؟ چرا باید که با یک لحظه غفلت، نداها و سهراب ها را به خاک و خون بغلطانی؟"

يا:
"اي بسيجي اگر این بار شد وجدان خواب آلوده‌ات بیدار، تفنگت را زمین بگذار..."
و ...

از کار انداختن شماره تلفن های این چهار نهاد جاسوسی کار کمی نیست، همگی همت کنیم. هر کاری که بتواند کودتاچيان را خسته کند مفید هست و انجامش بر همگان لازم. فقط مطلقا کاری به 110 و 118 و آتش نشانی و امداد و اين چيزها نداشته باشید.

به دوستان خود بگوييد.

نکات امنيتي که بايد رعايت کنيد:
1- بهتره یک کارت تلفن را مخصوص این کار بگذارید و از این کارت برای کارهای دیگر مثل تماس با دوستان و اقوام استفاده نکنید چون در این صورت ممکنه امکان شناسایی شما از طریق شماره های مختلفی که با اون کارت گرفتيد فراهم بشه. شماره سریال کارت تلفن قابل ردیابی است.
2- ابتدا اطراف کیوسک مورد نظر را کنترل کنيد، وقتي مطمئن شديد کسي اطراف آن نيست اقدام به زنگ زدن و شعار دادن بکنيد.
3- از کيوسک هاي مختلف هر بار اقدام به تماس گرفتن کنيد. هميشه پايبند يک جاي ثابت نباشيد.
4- گوشي موبايل خودتان را هنگام تماس با تلفن کارتي يا سکه اي همراه نداشته باشيد. چون ممکن است از طريق موبايل محل شما شناسايي شود و بالعکس. به هر حال احتیاط شرط عقله.
5- حواستون به دوربینهای بانکها و مغازه ها و دوربینهای کنترل ترافیک اطراف کیوسک باشه.
6- مدت صحبت کردنتون از حدود یک دقیقه تجاوز نکنه.
7- تلفن سکه اي هاي بيرون مغازه ها هم جاي مناسبي براي اين کار هستند. با رعايت نکات امنيتي البته.
8- شماره هاي اضطراري را ميشه بدون كارت هم گرفت ولي شماره هاي صدا و سيما و بسيج و وزارت اطلاعات را فكر نكنم، بايد کارت يا سکه داشته باشيد.
9- با گوشي موبايل بدون سيم كارت هم اصلا زنگ نزنيد چون از روي كد IMEI كه گوشي شما به شبكه اعلام مي كنه مي توانند پيداتون کنند.
10- هدف ما اينست که در کار ارگانهای سرکوب اخلال ایجاد کنیم. پس اين کار را مدام ادامه دهيد.

اين طرح را براي دوستانتان ايميل کنيد يا از طريق مسنجرها اطلاع رساني کنيد.
درود بر هوش سرشار ایرانیان!

هیچ نظری موجود نیست: