۱۳۸۸ مرداد ۲۴, شنبه

کادوي سبز براي دوستان و آشنايان جهت از کار انداختن تهاجم فرهنگي صدا و سيما

در حال حاضر مهمترين ابزار تهاجم فرهنگی کودتاچيان و دزدان آراي ملت و قاتلان جوانان وطن ما، صدا و سيماي حکومت زور مي باشد. اين سازمان کثيف تمامي وقايع را به نفع حکومت وارونه جلوه مي دهد. دوست را دشمن و دشمن را دوست نشان مي دهد. ضعيف را توانا و توانمند را ضعيف نشان مي دهد. علاوه بر این با تولید سریال های سخیف و برنامه های سرتاپا تعفن سعی در ترویج خرافات و مرده پرستی در بین مردم ما دارد. برماست که اين رسانه کثيف و فاضلابي را به هر قیمتی که شده از خانه خودمان و نيز خانه دوستان و آشنايانمان بيرون کنيم و به جاي آن از وسيله سرگرمي بهتري استفاده کنیم.
چاره اي هم جز خرج کردن پول براي بيرون راندن اين رسانه کثيف سرتاپا دروغ و فريب از خانه هاي خود و دوستان و آشنايان نيست.
اما چگونه؟
هر کدام از ما به مناسبت هاي مختلف براي دوستان و آشنايانمان کادو تهيه مي کنيم. مثلا هنگام عروسي، تولد فرزند، خريد خانه جديد، خريد ماشين، جشن تولد، سالگرد ازدواج و سفر مکه کادوهايي نظير سکه بهار آزادي يا وسيله آشپزخانه يا پول نقد به آنها مي دهيم.
حال بیاییم همگی، در مناسبت هایی که قرار است به نزدیکان خود کادو هدیه بدهیم، تنها با هزينه کردن مبلغي بين 80 تا 100 هزار تومن يک دستگاه ارزشمند دريافت و پخش امواج ماهواره براي دوست يا فاميل مورد نظرمان بخريم و به او هديه کنيم. بدين ترتيب ريشه فساد و تباهي را از خانه دوستان و آشنايانمان براي هميشه به در خواهيم کرد. زماني که اين کار فراگير شود نتيجه آن بي اثر شدن نيرنگ صدا و سيماي کثيف حکومت اسلاميست. رسانه اي که با پول ملت لجن پراکني مي کند و توطئه و فتنه برپا مي سازد.
به همين سادگي؛
رسیدن به آزادی هزینه دارد. این هزینه را باید تک تک پرداخت کنیم.

تاثير اين روش را به هيچ وجه دست کم نگيريد.
اين خبر را بخوانيد از روزنامه اعتماد يکشنبه 8 شهريور 88:
ضرغامي اعتراف کرد؛
سقوط شمار بينندگان تلويزيون در روزهاي پس از انتخابات
گروه فرهنگي؛ رئيس سازمان صدا و سيما در حالي از سقوط بسيار زياد تعداد بينندگان رسانه ملي خبر داد که در روزهاي پس از انتخابات عملکرد صدا و سيما مورد انتقاد بسياري قرار گرفت و چهره هاي زيادي به عملکرد جناحي و يکجانبه رسانه ملي اعتراض کردند. به گزارش خبرگزاري انتخاب، ضرغامي در جلسه شوراي عالي انقلاب فرهنگي اعلام کرده مردم ديگر اقبال چنداني به تلويزيون نشان نمي دهند. او در ادامه چنين گفته است؛ «بينندگان تلويزيون بعد از حوادث اخير پس از انتخابات به کمتر از 40 درصد رسيده است.»

• شرم ما، ننگ ما، صدا و سيماي ما
نمودار آماري پخش چهار خبر در صدا و سيما؛ نمودار آماري پخش چهار خبر مربوط به کشته شدن ندا آقاسلطان، مبارز چچني توسط روسيه، 140 نفر در چين و زن محجبه مصري در آلمان در چهار بخش خبري صدا و سيما حاکي از آن است که صدا و سيما در هفته اول وقوع اين حوادث اقدام به پخش 140 بار خبر کشته شدن زن محجبه مصري، 8 بار خبر کشته شدن 140 نفر مسلمان در چين توسط پليس، 5 بار پخش خبر شهادت مبارز چچني توسط روسيه و در نهايت 3 بار پخش خبر کشته شدن ندا آقاسلطان کرده است.
روزنامه اعتماد، چهارشنبه، 24 تير 1388 - شماره 2001

هیچ نظری موجود نیست: